SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA SPLETNE TRGOVINE
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za elektronsko poslovanje. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice kupca ter poslovni odnos med kupcem in prodajalcem oz. upravljalcem spletnih trgovin.
O nas
Upravljavec vaših osebnih podatkov je Trgovina Olajšajdelo.si, Mojca Celarec s.p, Butajnova 39 c, 1354 Horjul.
V primeru vprašanj se obrnite na nas tako, da pošljete e-poštno sporočilo na naslov: olajsajdelo.si@gmail.com ali pokličite na tel: +386 41 905 033
Ponudba izdelkov
Cene izdelkov so predstavljene kot maloprodajne cene in vsebujejo DDV, ne vsebujejo pa stroškov pošiljanja.
1. Registracija
Za uspešen nakup je registracija kupca zaželena, ni pa obvezna. Registracija je obvezna samo za pridobitev članstva. Vsi kupčevi podatki bodo varovani skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in se ne bodo uporabljali za druge namene, razen za obdelavo kupčevih naročil!
2. Naročilo
Po oddaji naročila kupec še isti dan na svoj elektronski naslov prejme potrdilo o oddaji naročila. Morebitne preklice naročila lahko kupec v roku 12 (dvanajstih) ur sporoči na naš elektronski naslov. Če kupec v dogovorjenem roku ne prekliče svoje naročila, pomeni, da je pogodba o nakupu izdelkov med kupcem v prodajalcu / upravljavcu spletne trgovine nepreklicno sklenjena. Ko je pogodba o nakupu sklenjena, je ta shranjena na sedežu podjetja, kjer je na voljo vsak delovni dan med 8. in 15. uro. Prodajalec v roku enega do treh delovnih dni naroči / e izdelavo / pakiranje v odpošlje. Glede na uradni rok dostave našega pogodbenega partnerja (1 – 2 delovna dneva) kupec praviloma prejme naročeno pošiljko v roku dveh do petih delovnih dni po oddaji naročila.
3. Plačevanje
Plačilne možnosti so naslednje:
po povzetju; pošiljko pošljemo prek kurirske službe GLS z odkupno vrednostjo na vaš naslov.
4. Dostava
Brezplačna dostava velja pri nakupu nad 110 € z DDV. Osebni prevzem ni možen.
Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.
Ponudnik se bo trudil, da naročeno blago odpošlje najpozneje naslednji delovni dan po naročilu.
Ponudnik si pridržuje pravico, da blago pošlje tudi pozneje, vendar nikoli več kot 3 delovne dni po prejemu naročila.
Čas pošiljanja je odvisen od pogodbenega partnerja za dostavo pošiljk in nanj ponudnik nima vpliva.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je General Logistics Systems, Logistične storitve d.o.o.
Strošek dostave se izračuna samodejno ob naročilu blaga in je del končne cene naročila.
Strošek dostave je naslednji in je odvisen od vrednosti naročenih izdelkov (cena vsebuje DDV)
Stroške dostave je odvisen od teže izdelka.
5. Cene
Cene veljajo na dan nakupa in veljajo do preklica. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. Prodajalec si v takih primerih pridržuje pravico do spremembe cene med obdelavo naročila! V tem primeru bo kupec o tem pisno obveščen in mu bo ponujena možnost odstopa od pogodbe, hkrati pa mu bo ponujena tudi rešitev v smeri obojestranskega zadovoljstva.
6. Stvarna napaka izdelka
Kdaj je napaka stvarna?
Ko:
artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
7. Vračilo in zamenjava blaga ter pravica do odstopa od nakupa
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev skladno s 43.č členom ZVPot. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.
O nameravanem vračilu nas prosimo pisno obvestite na kontaktni e-mail: olajsajdelo.si@gmail.com. Potrošnik mora blago vrniti v 14 dni od sporočenega namena o odstopu od pogodbe. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 (štirinajstih) dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.
Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. (43.č člen ZVPot).
Za lažje razumevanje pravic o vračilu izdelkov, navajamo pojasnilo tržnega inšpektorata (vir: Informacije – Glasilo Trgovinske zbornice Slovenije, 20. januar 2012, številka 3):
Pri pravici do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, je treba vedeti, da gre za odstop od pogodbe, ne da bi bilo s stvarjo samo karkoli narobe, pač pa gre ta pravica potrošniku že zaradi same narave pogodbe – sklenitev pogodbe na daljavo. Pri pravici do odstopa od pogodbe namreč ne gre za to, da potrošnik ne bi vedel, kaj kupuje (načeloma potrošnik tudi pri ostalih stvareh ve, kaj naroča), temveč zgolj za to, da o svoji odločitvi v zakonsko predvidenem roku premisli in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe.
Prav tako je treba vedeti, da sklenitev pogodbe na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot sicer sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni). Tako potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati ves čas do odstopa od pogodbe, saj tukaj ne gre za nakup na preizkušnjo, kjer bi bil preizkus blaga pogoj za ohranitev pogodbe v veljavi. Potrošnik tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno »preizkušanje«, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
Pravica do odstopa od pogodbe ne daje potrošniku nobene pravice več, pač pa samo možnost, da tudi po tem, ko že prejme blago, ponovno premisli svojo odločitev o nakupu in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe, ne daje pa mu pravice uporabe blaga.
Spletna trgovina olajšajdelo.si si pridržuje pravico, da vračilo poškodovanega, uporabljenega ali izdelka, ki ob vračilu ne vsebuje vseh pripadajočih elementov (škatla, račun, originalno zapakiran, neuporabljen itd) zavrne na stroške pošiljatelja. Zato Vas prosimo, da z izdelkom ravnate gospodarno in pazljivo, saj bomo le tako lahko nemoteno izdelek zamenjali ali vam vrnili denar.
Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR. uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR. uporabnika.
8. Reklamacije in garancija
Kupec lahko reklamira blago, če le-to nima lastnosti, ki jih je prodajalec posebej obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke in v napačni količini, barvi ali pa izdelek kako drugače odstopa od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v roku 14 dni od dneva nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben izdelek, zahteva popravilo izdelka ali vračilo kupnine. V primeru reklamacij nas lahko kontaktirate preko telefonske številke 041 905 033, preko E-pošte: olajsajdelo.si@gmail.com , pošiljko pa, po predhodnem dogovoru z nami, vrnete na naš naslov preko našega kurirja. Kurir bo reklamirano pošiljko prevzel pri vas, na naše stroške. Drugačen način vračila na naše stroške ni možen! Pri uveljavljanju garancije poslujemo v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot).
Če je paket, ki ga prejmete ob naročilu blaga, fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi, in sicer tako, da o težavi seveda najprej obvestite nas preko E-pošte: olajsajdelo.si@gmail.com ali preko telefonske št.: 041 905 033, mi pa Vam po predhodnem dogovoru z Vami pošljemo kurirja dostavne službe, ki prevzame pošiljko v enakem stanju, kot ste jo prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili), vi pa izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj z našo dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
9. Komunikacija
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
Jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila.
Pošiljatelj bo jasno razviden.
Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih.
Jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.
Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
10. Mnenja in komentarji uporabnikov
Mnenja oz. komentarji uporabnikov spletne trgovine olajsajdelo.si ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Prodajalec omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih prodajalec pregleda. Prodajalec ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju prodajalca ne nosijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem. Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in prodajalcu dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Prodajalec ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu prodajalca, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.
11. Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.
Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o izdelkih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča, žaljiva ali škodijo ugledu ponudnika.. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih izdelkov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.
12. Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se lahko v primeru težav kupec poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek E-poštnega naslova olajsajdelo.si@gmail.com. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Za splošne pogoje poslovanja in za vse spore med trgovcem in uporabnikom (kupcem) velja in se uporablja slovensko materialno in procesualno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi kazala na uporabo kateregakoli drugega prava.
Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.
13. Piškotki
Ponudnik Olajšajdelo.si, trgovina z inovativnimi izdelki na svojih spletnih straneh uporablja spletne piškotke.
Piškotki so tekstovne datoteke, ki se ob obisku in uporabi spletnega mesta shranijo na uporabnikovo napravo, s katero uporabnik dostopa do spletnega mesta. Ob ponovnem obisku spletnega mesta lahko ponudnik dostopa do podatkov na uporabnikovi napravi, ki so se zbrali s pomočjo piškotkov.
Olajšajdelo.si, trgovina z inovativnimi izdelki s pomočjo piškotkov zagotavlja boljše ter uporabniku bolj prijazno in osebno prilagojeno delovanje in prikazovanje spletnega mesta, obenem pa mu piškotki pomagajo pri analizi uporabnikov, beleženju obiska (statistični nameni) ter za bolj učinkovito oglaševanje.
Piškotki opravljajo številne funkcije – omogočajo sledenje obiska spletnih strani, omogočajo različne kampanje in popuste, preko piškotkov pa se shranjujejo tudi informacije o tem, ali ste naročnik na naše spletne novice, ali ste upravičeni do določenih popustov ali ugodnosti.
Piškotki oziroma podatki, zbrani z njihovo pomočjo, sami po sebi ne omogočajo identifikacije uporabnika v smislu zakonodaje o varstvu osebnih podatkov, saj z njimi ni mogoče ugotoviti, za katero konkretno osebo gre.
Ker si nenehno prizadevamo, da bi vam zagotovili najboljšo možno uporabniško izkušnjo, naše spletne strani delujejo optimalno le, če so piškotki omogočeni. Tako vas lahko prepoznamo ob ponovnem obisku naše strani, obenem pa nam piškotki omogočajo odkrivanje in odpravljanje napak, zato je vaš ogled hitrejši in še bolj oseben. Dodatni podatki se shranijo le, če se s tem strinjate, na primer z vnosom podatkov pri naročilu izdelka ali včlanitvi/registraciji.
Odločitev, ali boste spletnim stranem dovolili uporabo piškotkov ali ne, je povsem v vaših rokah, pri tem pa velja opozoriti, da stran optimalno deluje le, če so piškotki v vašem brskalniku oz. na naših spletnih straneh omogočeni.
14. Izjava o varovanju osebnih podatkov
Podjetje olajšajdelo.si, trgovina z inovativnimi izdelki, Mojca Celarec s.p., ki upravlja spletno trgovino Olajšajdelo.si (http://www.olajsajdelo.si), se pri svojem poslovanju zavzema za korektno uporabo osebnih podatkov. V skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov je podjetje zavezano k varovanju osebnih podatkov uporabnikov spletne trgovine.
Podjetje Olajšajdelo.si. za potrebe poslovanja spletne trgovine Olajšajdelo.si (oljasajdelo.si) zbira naslednje podatke uporabnikov:
ime in priimek,
naslov in kraj bivanja,
naslov za pošiljanje naročenega blaga,
naslov elektronske pošte (uporabniško ime),
geslo v enkriptirani (šifrirani obliki),
ostale podatke, ki jih uporabnik vnese pri registraciji v spletno trgovino.
Za točnost vnešenih podatkov, ki jih je uporabnik navedel pri registraciji v spletno trgovino, ne odgovarjamo.
Za potrebe varnosti se izbirajo tudi IP-naslovi uporabnikov, ki dostopajo in uporabljajo spletno trgovino Olajšajdelo.si (http://www.olajsajdelo.si).
Izjemno razkritje osebnih podatkov
Podatki, ki jih podjetje Olajšajdelo.si, Mojca Celarec s.p., zbira in obdeluje, bodo razkriti le, če tako določa zakon o varovanju osebnih podatkov ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi.
Politika varovanja osebnih podatkov in pravice uporabnikov
Na podlagi 24. in 25. člena Zakona o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) in uredbe (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in sveta o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov (Splošna uredba o varstvu osebnih podatkov oz. GDPR), vam podjetje Olajšajdelo.si, trgovina z inovativnimi izdelki, davčna številka: 88654338 zagotavlja naslednje pravice v zvezi z varstvom osebnih podatkov, ki so podrobneje razdelane v nadaljevanju:
- upravljavec podatkov;
- namen obdelave podatkov in vrste osebnih podatkov;
- obisk in uporaba spletne strani;
- obdobje hrambe;
- pravica dostopa do podatkov;
- pravica do popravka;
- pravica do izbrisa (»pravica do pozabe«);
- pravica do omejitve obdelave;
- pravica do prenosljivosti podatkov;
- pravica do ugovora.
Upravljavec podatkov
olajšajdelo.si, trgovina z inovativnimi izdelki, ki upravlja spletno trgovino Olajšajdelo.si (http://www.olajsajdelo.si).
Namen obdelave podatkov in vrste osebnih podatkov
Vse posredovane osebne podatke bomo obravnavali zaupno in jih uporabili zgolj v namene, za katere ste jih posredovali. Če bo nastala potreba po nadaljnji obdelavi vaših podatkov za kak drug namen, vas bomo o tem predhodno obvestili in vas zaprosili za vaše soglasje.
Obisk in uporaba spletne strani
Ob vsakem obisku spletne strani ime se na spletnem strežniku avtomatsko shranjuje dnevniška datoteka spletnega strežnika (npr. IP-številka – številka, ki identificira posamezni računalnik oziroma drugo napravo, povezano s spletom; različica brskalnika, čas obiska in podobno). Te podatke obdelujemo za potrebe vodenja statistike obiska spletne strani. Podjetje dodaj., tako zbrane podatke obdeluje posebej in jih ne povezuje z drugimi podatki.
Obdobje hrambe
Zagotavljamo vam, da vaše podatke hranimo le toliko časa, kolikor je potrebno, da se izpolni namen, zaradi katerega so bili zbrani in uporabljeni, in sicer:
- dnevniške datoteke spletnega strežnika se hranijo tri mesece;
- vaši kontaktni podatki za potrebe komunikacije se obdelujejo do zaključenega posla oziroma zaključene komunikacije;
- če za posamezne podatke, ki se obdelujejo za realizacijo pogodb, obstaja drugačen zakonski rok shranjevanja (npr. računovodski ali davčni podatki), znaša rok hrambe deset let. V tem času je obdelava podatkov omejena.
Po prenehanju potrebe po vodenju podatkov, to je po izpolnitvi namena, za katerega so bili zbrani, se podatki nemudoma nepovratno in trajno izbrišejo.
Pravica dostopa do podatkov
Od podjetja imate pravico dobiti potrditev, ali podjetje obdeluje vaše osebne podatke, in kadar je tako, imate pravico dobiti dostop do svojih osebnih podatkov in naslednjih informacij v zvezi z obdelavo osebnih podatkov:
- nameni obdelave;
- vrste osebnih podatkov;
- uporabniki ali kategorije uporabnikov, ki so jim bili ali jim bodo razkriti vaši osebni podatki, zlasti uporabniki v tretjih državah ali mednarodne organizacije;
- kadar je mogoče, naj bo predvideno obdobje hrambe osebnih podatkov, ali če to ni mogoče, merila, ki se uporabijo za določitev tega obdobja;
- obstoj pravice, da se od upravljavca zahteva popravek ali izbris osebnih podatkov ali omejitev obdelave osebnih podatkov v zvezi z uporabnikom, na katerega se nanašajo osebni podatki, ali obstoj pravice do ugovora taki obdelavi;
- pravica do vložitve pritožbe pri nadzornem organu;
- kadar osebni podatki niso zbrani od uporabnika, vse razpoložljive informacije v zvezi z njihovim virom;
- obstoj avtomatiziranega sprejemanja odločitev, vključno z oblikovanjem profilov, in smiselne informacije o razlogih zanj ter tudi pomen in predvidene posledice take obdelave za uporabnika.
Na podlagi vaše zahteve vam bo podjetje zagotovilo eno brezplačno kopijo vaših osebnih podatkov, ki se obdelujejo. Za dodatne kopije podatkov, ki bi jih zahtevali, vam bo podjetje zaračunalo razumno pristojbino ob upoštevanju administrativnih stroškov.
Pravica do popravka
Od podjetja imate pravico zahtevati, da ta brez nepotrebnega odlašanja popravi netočne osebne podatke v zvezi z vami. Ob upoštevanju namenov obdelave imate pravico do dopolnitve nepopolnih osebnih podatkov v pisni obliki.
Pravica do izbrisa (»pravica do pozabe«)
Od podjetja imate pravico zahtevati, da brez nepotrebnega odlašanja izbriše osebne podatke v zvezi z vami, podjetje pa mora vaše osebne podatke brez nepotrebnega odlašanja izbrisati v naslednjih primerih:
- kadar osebni podatki niso več potrebni za namene, za katere so bili zbrani ali kako drugače obdelani;
- kadar prekličete privolitev, ki je podlaga za obdelavo vaših osebnih podatkov, pa za obdelavo ne obstaja nobena druga pravna podlaga;
- kadar ugovarjate obdelavi na podlagi zakonitega interesa upravljavca, pa za njihovo obdelavo ne obstajajo nobeni prevladujoči zakoniti razlogi;
- kadar ugovarjate obdelavi za potrebe neposrednega trženja;
- kadar je osebne podatke treba izbrisati za izpolnitev pravne obveznosti v skladu s pravom Evropske unije ali slovenskim pravnim redom.
Kadar podjetje v skladu s politiko objavi vaše osebne podatke, sprejme razumne ukrepe, vključno s tehničnimi, da upravljavce, ki obdelujejo vaše osebne podatke, obvesti, da uporabnik, na katerega se nanašajo osebni podatki, od njih zahteva, naj izbrišejo morebitne povezave do teh osebnih podatkov ali njihove kopije.
Pravica do omejitve obdelave
Pravico imate zahtevati, da podjetje omeji obdelavo vaših osebnih podatkov, kadar velja eden izmed naslednjih primerov:
- kadar oporekate točnosti podatkov, in sicer za obdobje, ki upravljavcu omogoča preveriti točnost vaših osebnih podatkov;
- kadar je obdelava nezakonita in nasprotujete izbrisu osebnih podatkov ter namesto tega zahtevate omejitev njihove uporabe;
- kadar podjetje osebnih podatkov ne potrebuje več za namene obdelave, temveč jih vi potrebujete za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov;
- kadar ste vložili ugovor v zvezi z obdelavo, dokler se ne preveri, ali zakoniti razlogi upravljavca prevladajo nad vašimi razlogi.
Pravica do prenosljivosti podatkov
Pravico imate, da prejmete osebne podatke v zvezi z vami, ki jih je posedovalo podjetje, v strukturirani, splošno uporabljani in strojno berljivi obliki, in pravico, da te podatke posredujete drugemu upravljavcu, ne da bi vas podjetje, ki so mu bili osebni podatki zagotovljeni, pri tem oviralo, kadar:
- obdelava temelji na vaši privolitvi ali pogodbi;
- se obdelava izvaja z avtomatiziranimi sredstvi.
Pravica do ugovora
Na podlagi razlogov, povezanih z vašim posebnim položajem, imate pravico, da kadarkoli ugovarjate obdelavi osebnih podatkov, če ta temelji na zakonitih interesih, za katere si prizadeva podjetje ali tretja oseba. Podjetje bo prenehalo obdelovati osebne podatke, razen če dokaže nujne razloge za obdelavo, ki prevladajo nad vašimi interesi, pravicami in svoboščinami, ali za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov. Kadar se osebni podatki obdelujejo za namene neposrednega trženja, imate pravico, da kadarkoli ugovarjate obdelavi vaših osebnih podatkov za namene takega trženja, vključno s profiliranjem, če je povezano s takim neposrednim trženjem. Če neposredno trženje temelji na privolitvi, se pravica do ugovora lahko izvede s preklicem dane osebne privolitve.
Katere osebne podatke zbiramo in s kakšnim namenom
Pri poslovnih procesih na določenih mestih zbiramo naslednje podatke o uporabnikih in zaposlenih (včasih vse navedene, pri posameznih procesih pa le kakšnega izmed zabeleženih):
- ime in priimek,
- podjetje
- naslov,
- telefonsko številko in
- e-naslov,
- … .
Navedene podatke uporabimo za izvajanje naslednjih aktivnosti in namene pri posameznih poslovnih procesih:
Osebne podatke (ime in priimek, naslov, telefonska številka, elektronski naslov, v primeru podjetja tudi davčna številka) zbiramo z namenom, da vam lahko omogočimo naročilo in dostavo naročenih izdelkov. Vaše osebne podatke shranimo in jih uporabljamo izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje računov, dostava blaga) in ostalo potrebno komunikacijo. Vaše podatke bomo v zbirki osebnih podatkov hranili do preklica vašega soglasja za obdelavo osebnih podatkov oziroma dokler bo potrebno, da se doseže namen, za katerega so bili pridobljeni.
Neposredno obveščanje o ponudbi, ugodnostih:
- pošiljanje e-novic, e-tiskovin in akcijskih vsebin družbe, za obveščanje o izdelkih, storitvah in ugodnostih, rezultatih kvizov, nagradnih iger, po elektronski pošti.
- izvajanje neposrednega trženja preko telefonskih klicev ali navadne pošte npr. tiskovine, za namene obveščanja o ugodnostih, izdelkih in storitvah.
Od neposrednega obveščanja se lahko kadarkoli odjavite na
Osnovno prilagojeno komuniciranje (preko e-maila, SMS, telefonskih klicev, pošte, obvestil preko brskalnika, informacij na spletnem mestu, socialnih omrežij) s popusti, ponudbami in vsebinami. V okviru osnovnega prilagojenega komuniciranja vam skušamo predstaviti ustrezne ponudbe, popuste in druge vsebine, ki bi vam lahko bile zanimive na podlagi vaših preteklih interakcij z nami. Od osnovnega prilagojenega komuniciranja se lahko vedno odjavite na olajsajdelo.si@gmail.com.
Statistične analize o kupcih, njihovih naročili in potencialnih kupcev za namen internih analiz prodaje, ponovnih nakupov, agregiranih podatkov obnašanja kupcev, optimizacije oglaševanja in poslovne optimizacije:
- spremljamo prodajo po naših prodajnih kanalih (internet, trgovina),
- spremljamo koliko kupcev izvaja ponovne nakupe, kako hitro in v kolikšni vrednosti,
- spremljamo splošne statistične prodajne podatke (povprečna vrednost košarice, število izdelkov v naročilu),
- spremljamo odzive na elektronsko pošto, SMS, telefonske klice (radijski oglasi, spletni oglasi) in na podlagi tega optimiziramo svoje oglaševanje z namenom nuditi kvalitetne storitve in izdelke na podlagi zakonitega interesa.
- sledenje klikom (na spletni strani in v e-mailih) in odpiranjem e-mailov za izboljševanje vsebine e-mailov.
Ponovno trženje: Olajšajdelo.si, trgovina z inovativnimi izdelki, uporablja tudi piškotke za sledenje trženju tretje stranke, vključno z Google Ads piškotki za sledenje. To omogoča, da lahko ponudimo posebne ponudbe in še naprej tržimo naše storitve in izdelke tistim, ki so pokazali zanimanje za naše storitve in izdelke. Spoštujemo vašo zasebnost in ne zbiramo nobenih prepoznavnih podatkov z uporabo Googlovega ali katerega koli drugega sistema za ponovno trženje tretjih oseb.
E-mail marketing
V kolikor želite prejemati e-novice, morate izpolniti obrazec na spletni strani: www.olajsajdelo.si. Z izpolnitvijo tega obrazca in potrditvijo posredujete elektronski naslov. Za upravljanje seznama naročnikov email trženja in za pošiljanje e-pošte našim naročnikom uporabljamo Mailchimp. Mailchimp je ponudnik tretjih oseb, ki lahko obdeluje vaše podatke s pomočjo industrijskih standardnih tehnologij, ki nam pomagajo spremljati in izboljševati naša email sporočila. Politika zasebnosti Mailchimp je na voljo na https://mailchimp.com/legal/privacy/. Od naših email sporočil se lahko odjavite s klikom na povezavo za odjavo, ki je na koncu vsakega glasila.
Dostop do socialnih omrežij
Naša spletna stran lahko vsebuje povezave do drugih spletnih mest in gumbov za skupno rabo (Facebook), ki ne delujejo v imenu podjetja olajšajdelo.si, trgovina z inovativnimi izdelki, Mojca Celarec s.p., Vsako izmed navedenih socialnih omrežij pri zagotavljanju svojih storitev deluje skladno s pogoji uporabe in svojimi politikami zasebnosti. Ime podjetja v zvezi z uporabo socialnih omrežij, za katere omogoča dostop preko svoje spletne strani ne prevzema nobene odgovornosti. Vprašanja je potrebno nasloviti na posamično družabno omrežje.
Piškotki
Naša spletna stran za svoje nemoteno delovanje uporablja piškotke, ki se odlagajo na napravi uporabnika. Piškotki so majhne datoteke, ki jih naložimo na vaš računalnik z namenom prepoznavanja posameznih naprav, ki ste jih uporabili pri dostopu.
Uporaba spletnih piškotkov je običajna in zaželena. Z njo je namreč omogočena višja raven storitev, kot so shranjevanje potrdila o registraciji, uporaba spletne trgovine, preprečevanje pretiranega prikazovanja oglasnih pasic in podobno. Interakcija med spletnim uporabnikom in spletnim mestom je zaradi njih hitrejša in enostavnejša. Z njihovo pomočjo je brskanje po spletnih mestih bolj učinkovito in prijazno.
Uporabljamo piškotke, da z njimi:
- štejemo število obiskovalcev strani,
- raziskujemo, kako se obiskovalci premikajo po strani, da prilagodimo prikaz vsebine glede na pretekle obiske,
- ohranjamo vašo prijavo, kjer je ta potrebna,
- prepoznavamo vašo napravo (mobitel, računalnik, tablica) in ji prilagajamo prikaz vsebine,
- omogočamo delovanje spletne trgovine.
V kolikor boste dali soglasje za piškotke in si kasneje premislili, lahko nastavitve kadarkoli spremenite. Navodila za spremembo nastavitev za spletne brskalnike:
Crome
Internet Explorer, Windows 10, Windows 8,1, Windows 7
Firefox
Opera
Postopek uveljavljanja pravic
Vse zgoraj navedene zahteve, ki zadevajo uveljavljanje pravic v zvezi z vašimi osebnimi podatki, lahko naslovite v pisni obliki na upravljavca, in sicer na e-naslov: oljajsajdelo.si@gmail.com
Če boste zahtevo v skladu z zgornjim odstavkom predložili z elektronskimi sredstvi, se vam bodo informacije, če bo to mogoče, zagotovile z elektronskimi sredstvi, razen v primeru, da boste zahtevali drugače.
Upravljavec lahko za potrebe zanesljive identifikacije v primeru uveljavljanja vaših pravic v zvezi z osebnimi podatki od vas zahteva dodatne podatke, ki so potrebni za potrditev vaše identitete, ukrepanje pa v skladu s tem poglavjem lahko zavrne le v primeru, da dokaže, da vas ne more zanesljivo identificirati.
Upravljavec bo na zahtevo, s katero uveljavljate svoje pravice v zvezi s svojimi osebnimi podatki, odgovoril brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v enem mesecu od prejema zahteve. Podjetje lahko rok za uresničevanje pravic podaljša za največ̌ dva dodatna meseca ob upoštevanju kompleksnosti in števila zahtev. Če podjetje podaljša rok, vas bo o vsakem takem podaljšanju obvestilo v enem mesecu od prejema zahtevka skupaj z razlogi za zamudo.
Če so vaše zahteve v skladu s tem poglavjem očitno neutemeljene ali pretirane, zlasti ker se ponavljajo, lahko podjetje:
- zaračuna razumno pristojbino, pri čemer upošteva administrativne stroške posredovanja informacij ali sporočila ali izvajanja zahtevanega ukrepa;
- zavrne ukrepanje v zvezi z zahtevo.
Pravica do vložitve pritožbe v zvezi z obdelovanjem osebnih podatkov
Morebitno pritožbo v zvezi z obdelovanjem vaših osebnih podatkov lahko naslovite v pisni obliki na upravljavca, in sicer na e-naslov: oljajsajdelo.si@gmail.com
Pravico imate, da vložite pritožbo tudi neposredno pri informacijskem pooblaščencu, če menite, da obdelava osebnih podatkov v zvezi z vami krši slovenske predpise ali predpise Evropske unije na področju varstva osebnih podatkov.
Veljavnost
Zapisano velja od 3.7.2018 dalje in se lahko kadarkoli spremeni ali dopolni. Zato vas prosimo, da pred vsakim posredovanjem osebnih podatkov preverite aktualno različico, da boste seznanjeni z morebitnimi spremembami in dopolnitvami.
15. Podatki o vpisu v register
Osnovni podatki enote PRS
Popolno ime: OLAJŠAJDELO.SI, trgovina z inovativnimi izdelki, Mojca Celarec s.p.
Kratko ime: OLAJŠAJDELO.SI, Mojca Celarec s.p.
Ulica: Butajnova 39C
Naselje: Butajnova
Pošta: 1354 Horjul
Občina: Dobrova-Polhov Gradec
Regija: OSREDNJESLOVENSKA
Izpostava AJPES:LJUBLJANA
Identifikacijski podatki:
transakcijski računi:IBAN SI56 1010 0005 6185 014 (T) Banka Intesa Sanpaolo d.d.
Podatki o ustanovitvi:
Datum vpisa pri registrskem organu:14.08.2017
Glavna dejavnost:47.910 (Trg.dr.po pošti ali po internetu)
Sektorska pripadnost (SKIS): S.14100 (Samozaposleni delodajalci)
16. Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi Trgovine olajšajdelo.si. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Trgovina olajšajdelo.si., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, ITALIJE, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
17. Prodajalec oz. ponudnik/upravljalec spletne trgovine
Mojca Celarec s.p, Trgovina z inovativnimi izdelki, Olajšajdelo.si
Butajnova 39c , 1354 Horjul, Slovenija
GSM: 041 905 033
E-pošta: olajsajdelo.si@gmail.com
www.olajsajdelo.si
Osnovni podatki:
Davčna številka: 88654338
Matična št .: 8029733000
Na Butajnovi, dne 03.07.2018
Želimo vam veliko odličnih nakupov.